Departament: Secretariat / Office Management  

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Brasov, Prejmer

Despre tine: 

Ai abilitati foarte bune de comunicare si relationare si esti o persoana bine organizata si disciplinata? Te consideri o persoana creativa, vesela, spontana,  proactiva si pasionata de lucrul cu oamenii?

Daca te regasesti in cele de mai sus,  avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!

Cunostinte si calificari necesare:

  • Cunostinte bune de operare PC (Microsoft Office Word, Excel, PowerPoint; Internet);
  • Cunostinte de limba engleza si/sau germana de nivel mediu-avansat.

Experienta ta de munca:

  • Experienta de munca de minimum 1 an, de preferat intr-un post similar.

Job-ul tau:

Administrativ:

  • Asigura secretariatul general al companiei si o buna comunicare cu managementul, colegii si furnizorii;
  • Ofera suport Directorului General in realizarea de documente, prezentari, analize, etc;
  • Intampina vizitatorii si asigura protocolul in cadrul intalnirilor;
  • Gestioneaza activitati administrative precum intocmirea necesarului de consumabile si aprovizionarea acestora;
  • Preia apelurile telefonice și transmite mesajele receptionate catre persoanele/departamentele implicate; 
  • Gestioneaza in mod eficient corespondenta scrisa/electronica si asigura expedierea/preluarea de colete;
  • Gestioneaza relatia cu colegii care urmeaza sa plece in delegatii – achizitioneaza bilete de avion, realizeaza rezervari la hotel si intocmeste ordinele de deplasare.
  • Realizeaza rapoarte periodice la cererea managementului.

Administrare dosare de personal:

  • Planifica situatia concediilor si tine evidenta cererilor de concediu pentru intreaga echipa;
  • Intocmeste si elibereaza adeverinte si procese verbale la solicitarea colegilor.  

Beneficii:

  • Salariu fix & bonuri de masa;
  • Abonament privat de sanatate;
  • Decontare transport.

Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru, compania Kromatic (parte din grupul Salesianer Miettex), ofera o baza solida in solutii personalizate de inchiriere de articole textile si carpete lavabile. 

Pentru mai multe informatii, intra pe website-ul companiei: www.kromatic.ro

Astept CV-ul tau la alexandra.pop@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.

Prin trimiterea aplicatie tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin email, telefon, sau alt mijloc transmis, de catre unul dintre reprezentantii nostrii, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili o intalnire sau o discutie ulterioara relationata oportunitatii de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.