Departament: Vanzari

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Oradea

Despre tine: 

Ai bune abilitati de relationare si negociere, iti planifici eficient activitatea si te organizezi independent. Ai orientare catre client si nevoile acestuia, iar scopul tau este sa gasesti cele mai bune solutii pentru a atinge rezultatele propuse. De asemenea, esti creativ si ai capacitate de acumulare a unor cunostinte noi in timp foarte scurt.

Daca te regasesti in descrierea anterioara, nu ezita sa aplici pentru aceasta oportunitate profesionala!

Cunostinte si calificari necesare:

  • Cunostinte avansate si practice ale pachetului MS Office;

  • Cunostinte de limba engleza – nivel conversational;

  • Permis de conducere categoria B;

  • Cunostinte vaste de cultura generala.

Experienta ta de munca:

  • Experienta anterioara in vanzari B2B de 3-5 ani;

  • Experienta anterioara in vanzarea de servicii (constituie un avantaj).


Job-ul tau:

  • Prospectarea proactiva a pietei si dezvoltarea portofoliului de clienti al companiei din industria hoteliera (HORECA);

  • Promovarea unei imagini pozitive a companiei in relatia cu clientii;

  • Stabilirea de contacte cu persoanele de decizie de la clientii potentiali;

  • Contactarea telefonica si stabilire de intalniri;

  • Identificarea nevoilor si asteptarilor potentialilor clienti si ofertarea acestora;

  • Negocierea si semnarea contractelor;

  • Realizarea planului de vanzari;

  • Planificarea intalnirilor pentru fiecare saptamana in avans;

  • Elaborarea rapoartelor periodice privind situatia clientilor si a proiectelor in derulare.

    Zona de acoperire sunt judetele : Bihor, Arad si Timis.

Beneficii:

  • Salariu fix + comision din vanzari;

  • Bonusuri de performanta;

  • Masina de serviciu + telefon + laptop.


Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru, este o companie multinationala, specializata in ofertarea solutiilor personalizate de inchiriere de articole textile. Competenta de baza o reprezinta serviciile complete de inchiriere a articolelor textile. La aceasta se adauga produse pentru igiena grupurilor sanitare si carpete lavabile.

Astept CV-ul tau la lisa.lazar@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste.

Prin trimiterea aplicatie tale pentru acest anunt de angajare, iti exprimi acordul de a fi contactat prin email, telefon, sau alt mijloc, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili o intalnire sau o discutie ulterioara relationata oportunitatii de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.