Departament: Vanzari / Customer Support

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Cluj-Napoca

 

Despre tine: 

Esti o persoana orientata spre interactiune, careia ii place sa comunice cu clientii si nu intampina dificultati in a se exprima si a intelege limba croata. Simti ca punctualitatea si organizarea sunt calitati personale, precum si perseverenta, rabdarea si stabilitatea. Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!

 Cunostinte si calificari necesare:

  • Cunostinte avansate de limba croata (scris, vorbit, citit);
  • Usurinta in operarea computerului, in utilizarea Internetului si a pachetului Microsoft Office.

 Experienta ta de munca:

  • Experienta in interactiunea cu clientii.

Job-ul tau:

  • Realizarea de analize privind concurenta si informarea permanenta cu privire la noutatile din domeniu;
  • Contactarea telefonica a persoanelor interesate de produsele companiei si identificarea nevoilor acestora;
  • Oferirea de informatii cu privire la specificatiile produselor, cat si modul de functionare;
  • Vanzarea prin telefon a produselor companiei;
  • Realizarea de actiuni post-vanzare precum asigurarea ca produsul a fost livrat si clientul este multumit;
  • Redactarea de rapoarte de activitate si transmiterea acestora catre managementul companiei;
  • Realizarea de activitati de marketing precum scrierea si postarea de articole pe blog, traducerea de continut.

Beneficii:

  • Salariu fix;
  • Bonusuri in functie de vanzari;
  • Oportunitati de dezvoltare prin participarea la traininguri.

Clientul nostru este lider pe piata din Romania in industria de fotolii si scaune de masaj, avand sedii in Cluj-Napoca, Bucuresti, Timisoara, precum si in strainatate.

Astept CV-ul tau la alexandra.sendruc@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.