Departament: Management

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Cluj-Napoca

 

Competente: 

  • Orientare spre dezvoltarea de parteneriate strategice;
  • Capacitati foarte bune de luare a deciziilor si rezolvare a problemelor;
  • Atitudine proactiva la noutate si dezvoltare;
  • Abilitati de leadership si coordonare echipe;
  • Flexibilitate, capacitate de lucru in conditii de stres si incadrare in termene limita;
  • Abilitati excelente in realizare studii de piata si de marketing.

Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii superioare in domeniul comercial, economic sau tehnic;
  • Cunostinte si intelegere strategica a business-ului;
  • Cunostinte de limba engleza de nivel avansat;
  • Cunostinte avansate – Microsoft Office (Excel, Word, Power Point);
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate la deplasari in tara si in strainatate.

Experienta ta de munca:

  • Experienta pe un post similiar in domeniul tehnic de minim 5 ani;
  • Experienta in coordonare de echipe mari;
  • Experienta in coordonarea activitatii comerciale a retelor de magazine sau business-urilor tip franciza;
  • Experienta in setarea de obiective si de proceduri.

Job-ul tau:

  • Stabilirea strategiei de dezvoltare impreuna cu directorul general la fiecare inceput de an si ajustarea pe parcurs;
  • Stabilirea de obiective anuale pentru managerii de divizie, conform indicatorilor de performanta;
  • Identificarea de potentiali parteneri noi, negocierea conditiilor contractelor de colaborare, urmarind indeplinirea criteriilor de eligibilitate stabilite;
  • Coordonarea, monitorizarea si evaluarea activitatii departamentului de vanzari;
  • Stabilirea si supervizarea implementarii strategiei de vanzare si marketing;
  • Supervizarea sistemelor informatice cu impact asupra procesului de vanzare;
  • Dezvoltarea si implementarea procedurilor la nivel de companie;
  • Urmarirea cifrei de afaceri pe departamentele: piese turisme, camioane, anvelope, echipamente, Q service;
  • Monitorizarea incasarilor, mentinerea cat mai scazuta a indicelui de rotatie a incasarilor;
  • Prezentarea catre Directorul General a analizelor referitoare la situatia globala a vanzarilor realizate si realizarea de propuneri pentru imbunatatirea activitatii.

Beneficii:

  • Salariu fix + bonusari acordate trimestrial si anual in functie de performantele obtinute;
  • Alte beneficii specifice companiei.

Clientul nostru, Inter Cars Romania, este o companie multinationala, membra a unui puternic grup european, lider de piata pe segmentul distributiei de piese pentru autoturisme/camioane/vehicule comerciale, echipamente service s.a. cu peste 50 de filiale la nivel national.

Pentru mai multe informatii, intra pe website-ul companiei: http://intercars.ro/

Astept CV-ul tau la alina.babasan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.