Department: Vanzari

Job type: Full Time

Location: Bucuresti

Despre tine:

Ai bune abilitati de relationare si negociere, iti planifici eficient activitatea si te organizezi independent. Ai orientare catre client, iar scopul tau este sa gasesti cele mai bune solutii pentru a atinge rezultatele propuse. De asemenea, ai capacitate de acumulare a unor cunostinte noi in timp foarte scurt. Daca te-ai regasit in aceasta descriere si ai disponibilitate la deplasari, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!

Cunostinte si calificari necesare:

  • Cunostinte avansate si practice ale pachetului MS Office;
  • Cunostinte de limba engleza – nivel conversational;
  • Permis de conducere categoria B.

Experienta ta de munca:

  • Experienta anterioara in vanzari B2B de 3-5 ani.

Job-ul tau:

  • Prospectarea proactiva a pietei si dezvoltarea portofoliului de clienti al companiei;
  • Promovarea unei imagini pozitive a companiei in relatia cu clientii; 
  • Stabilirea de contacte cu persoanele de decizie de la clientii potentiali;
  • Contactarea telefonica si stabilire de intalniri;
  • Identificarea nevoilor si asteptarilor potentialilor clienti si ofertarea acestora;
  • Negocierea si semnarea contractelor;
  • Realizarea planului de vanzari;
  • Elaborarea rapoartelor periodice privind situatia clientilor si a proiectelor in derulare.

Beneficii:

  • Salariu fix + comision din vanzari;
  • Bonusuri de performanta;
  • Masina de serviciu + telefon + laptop.

Clientul nostru, o companie multinationala, ofera o baza solida in solutii personalizate de inchiriere de articole textile. Competenta de baza o reprezinta serviciile complete de inchiriere a articolelor textile. La aceasta se adauga produse pentru igiena grupurilor sanitare si carpete lavabile. 

Please send me your CV at alexandra.sendruc@integrahr.ro and I will contact you if you meet the requirements for this position, in order to schedule a first meeting and get to know each other.