Departament: Vanzari / Customer Support

Tipul job-ului: Full time

Locatie: Bucuresti

Despre tine: 

Iti doresti sa gasesti cele mai bune solutii pentru clientii tai si ai abilitatile necesare pentru a construi si mentine relatii satisfacatoare cu acestia. Ai initiativa si lucrezi intr-o maniera responsabila pentru a atinge rezultatele dorite. Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!

 Cunostinte si calificari necesare:

  • Cunostinte cu privire la managementul clientilor si tehnici de vanzare;
  • Cunostinte de operare PC (nivel de baza);
  • Permis de conducere categoria B;
  • Cunostinte de limba engleza de nivel mediu conversational (preferabil).

 Experienta ta de munca:

  • Experienta de minimum 2 ani pe un post similar.

Job-ul tau:

Vanzari

  • Mentinerea relatiilor cu clientii prin vizite regulate conform analizei A, B, C si in functie de situatii aparute;
  • Oferirea de solutii la nevoile clientilor care sunt viabile si eficiente din punct de vedere economic;
  • Dezvoltarea relatiilor cu clientii (transformarea clientilor partiali in clienti permanenti);
  • Asigurarea satisfactiei clientului conform cu cerintele antreprenoriale si organizatorice ale companiei;
  • Rezolvarea reclamatiilor rapid si competent;
  • Prelucrarea rezilierilor;
  • Realizarea inventarelor la clienti;
  • Participarea la expozitii si targuri;
  • Planificarea traseului pentru intalniri;
  • Pregatirea si efectuarea de intalniri de afaceri;
  • Instruirea si informarea clientilor cu privire la modalitatea de utilizare a produselor;

Suport activ de Customer Care

  • Prin vizite regulate la clientii cu o cifra de afaceri > € 10.000;
  • Prin vizite la clienti la cererea acestora;
  • Prin vizite la clienti propuse de catre Directorului tehnic al fabricii;
  • Prin vizite la cilenti propuse de catre Administratie cu scopul rezolvarii diverselor probleme legate de facturare sau contabilitate;
  • Rezolvarea reclamatiilor si a cazurilor speciale.

Beneficii:

  • Salariu fix si comision din vanzari;
  • Bonusuri de performanta;
  • Masina de serviciu, telefon, laptop.

Clientul nostru, companie multinationala, ofera o baza solida in solutii personalizate de inchiriere de articole textile. Competenta de baza o reprezinta serviciile complete de inchiriere a articolelor textile. La aceasta se adauga produse pentru igiena grupurilor sanitare si carpete lavabile.

Astept CV-ul tau la alexandra.sendruc@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.